2009年6月27日星期六

情迷法蘭西 - 聖米歇爾山 Mont Saint Michel

第二站 聖米歇爾山 Mont Saint Michel
從巴黎去Mont Saint Michel方法唔多,一係自己開車一係坐火車,跟團另計,我地當然就係選擇火車啦!由於第2日就要上島,所以未出發就已經向香港訂定位坐TGV,起碼預早5日前留位,因為一日只得3班車去,錯過左就駁唔到巴士去島架喇!巴黎有好多個火車站,去西部既就要去Gare Montparnasse坐車,如果冇火車證既話,就要成€60一程,去一回都真係唔便宜架!其實去Mont Saint Michel有兩條路,一係經St Malo一係經Rennes,我向網上查到經Rennes既巴士接駁路線比較清楚,所以選揀從Rennes入,坐完個幾鐘車去到Rennes,仲要轉巴士再坐多個半鐘先去到聖島,就算坐最早一班火車去到都成12點幾1點,回程最後一班車係5點幾6點,所以一天往返都幾趕,不過老實講個島唔大,齋行幾粒鐘查實好足夠,不過就欣賞唔到日落美景同埋潮汐漲退既景色喇!由於近年起左條路通向島,所以旅客多左好多,變成旅遊區物價自然爆升,島上既酒店真係幾貴,一晚最少二百歐羅,所以大部份人會住向島外大馬路旁既旅館,價錢最少平一半,不過就要行成半個鐘先去到個島啦!向經濟效益角度泥睇,個人認為抵好多囉!
*晴天
*陰天
*Magic景

*其實全個島既重點係一座修道院Abbey €8.5,位於島既最頂,亦佔全島大約7成地方,點解d人覺得佢靚,相信係因為離遠睇哩個小島真係好似一個西方傳說中既古堡咁樣,有條飛龍圍住個島個款呢!實在俾人太多幻想空間喇!抵佢成為世界文化遺產啦!


*雖然唔係農曆十五,但係潮漲都幾勁架!你睇潮退同潮漲既差別幾大就知啦!


*哩間la Mere Poulard係全島最出名既餐廳旅館,佢既招牌omelette聽講好有名氣,好唔好食我唔知,淨係知佢好貴!

一個煎蛋套餐就要45蚊歐羅,嘩!太過份喇!好在佢地都好慷慨,唔幫襯都有煎蛋表演睇,叫做為哩個小島增添一項少少既娛樂啦!



沒有留言:

發佈留言