2010年4月5日星期一

春日櫻紅大會 - 下呂溫泉 Gero

接住白川鄉下一站我地既目的地,正係日本三大名湯之一既下呂溫泉,從高山濃飛站坐巴士車費只係1010円,不過就要坐成兩個鐘(普通巴士無需預約),基本上泥下呂除左浸溫泉之外,都冇其他節目,一條下呂大橋貫通兩岸,下呂川落緊既正係從奧飛騨既泉水,河床雖淺但非常清澈,河岸旁竟然仲有一個公眾露天風呂,嘩,使唔使咁open呀!咪以為冇人浸呀,離遠睇真係有兩個大叔天體浴架!
 *留意圍欄~

*下呂大橋沿路印有好多小朋友既手印

日本人除左邊嘗雪邊浸溫泉之外,花見溫泉亦非常人氣,估唔到泥到下呂櫻花已經滿開,雖然沒有藍天,但此行已是大滿足了!


下呂溫泉旅館多的是,睇過菜欄介紹過一泊兩食,今此有機會梗係又要試下啦,經樂天千挑百選,最後揀左哩間小川屋溫泉酒店,今晚唔再住民宿,一於豪少少住番間似樣既酒店先得,小川屋沿河而建仲有露天風呂,晚餐仲有飛騨和牛會席料理,每人12600円/晚,相比其他溫泉旅館哩到算好實惠架喇!

*小川屋

*大堂

*房間

*淨係哩客飛騨和牛壽司,香港賣都要HK$100粒啦!

*飛騨和牛Shabu Shabu

*鹽燒岩魚

*仲有好多餸未齊架!

*咁豐富既晚餐實在太感動喇,齋睇餐牌已經感受到總廚既心思啦!

*下呂哩個地方,景點就真係冇,沿街散步總會遇到免費既足湯同手湯!作為短線遊都係唔錯既選擇!


*偷得浮生半日閒

*好爽哦!


沒有留言:

發佈留言